Szybki kontakt

Niepoprawnie wypełniony formularz!

Nie udało się wysłać formularza!

Formularz został wysłany!

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dobre Ziele Paweł Piwowar, ul. Piwna 1, 32-625 Skidziń, w celu udzielania odpowiedzi na zgłoszenie zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie danych jest dobrowolne i mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Zasady przetwarzania Twoich danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Zadzwoń do nas


SKLEP INTERNETOWY
+48 531 050 300
Jesteśmy dostępni:
PN-PT: 7:00-15:00

SKLEP W KRAKOWIE
+48 728 528 331
Jesteśmy dostępni:
PN-PT: 10:00-18:00
SB: 10:00-14:00

FAQ, czyli Najczęściej Zadawane Pytania


KATEGORIE PYTAŃ:


PYTANIA O YERBA MATE I AKCESORIA


Jaką Yerba Mate polecacie dla początkującego?

Dla osoby początkującej polecamy przede wszystkim yerby łatwe w przyrządzeniu: grubo cięte i mało pylaste. Dalej, to już kwestia gustu. Konkretne przykłady przyjaznych w przyrządzaniu yerb o różnych profilach smakowych opisaliśmy w artykule na blogu:
Jaką yerbę wybrać na początek?

Szukam najmocniejszej Yerba Mate. Która najmocniej działa?

Niektóre yerby są mocniejsze z uwagi na wyższą zawartość kofeiny, a niektóre dzięki zwiększonej ilości składników odżywczych. Dokładnie opisaliśmy ten temat, z podaniem konkretnych przykładów Yerba Mate, w artykule na blogu:
Najmocniejsza Yerba Mate - ranking TOP6 od Dobre Ziele

Jak dobrać długość bombilli do naczynia?

Wszystko zależy od głębokości i szerokości naczynia. Dlatego każde naczynie, które mamy w ofercie posiada w opisie polecaną do niego długość bombilli. Niższą wartość polecamy osobom, które lubią, jak rurka niewiele wystaje ponad naczynie, a wyższą wartość polecamy osobom lubiącym bardziej wystające bombille.

Czy sprzedawane produkty mają odpowiednią datę ważności?

Oczywiście, na bieżąco monitorujemy daty ważności produktów na magazynie.
Produkty, którym zbliża się koniec daty wyprzedajemy po odpowiednio niskiej cenie, z wyraźnym dopiskiem w nazwie produktu "krótka data" i podaniem dokładnego terminu ważności w opisie przedmiotu.
Produktów z przekroczoną datą ważności nie sprzedajemy.

Czy do picia Yerba Mate potrzebuję koniecznie specjalnego sprzętu?

Niezbędnym sprzętem jest bombilla (rurka z filtrem), aby możliwe było satysfakcjonujące przyrządzenie mate w sposób tradycyjny. Można oczywiście użyć kuchennego sitka do zaparzania herbaty, lecz jest to mocno uciążliwa metoda i za bardzo studzi susz po każdym wyciągnięciu.
Specjalistyczne naczynko nie jest na początek koniecznie. Można pić mate ze zwykłego kuchennego kubka. Oczywiście w parze z bombillą;)

Czym się kierować w wyborze Yerba Mate? Czy ta droższa będzie lepsza?

Różnice w cenie w granicy 10 złotych nie świadczą o lepszej lub gorszej jakości suszu. Poszczególne marki przypływają do Europy poprzez różne firmy, czasem kilka - stąd wahania w cenie. Inaczej sprawa wygląda w przypadku yerb droższych o 50-200%. Te, często pochodzą z ekologicznych bądź rzemieślniczych plantacji o niewielkiej rocznej produkcji. Ręczny, a przez to dokładniejszy, sposób produkcji faktycznie przekłada się na wyższą jakość suszu oraz głębię i charakter smaku.

Czy przed zakupem mogę liczyć na poradę yerbowego eksperta?

Zawsze! Można do nas zadzwonić, napisać maila lub skorzystać z formularza kontaktowego. Wszystkie namiary podajemy w zakładce KONTAKT.
Można też z nami rozmawiać na Messengerze; nasz oficjalny profil na Facebooku to Dobre Ziele - krąg Yerba Mate.
Szanujemy własny i naszych Klientów wolny czas, dlatego odpowiadamy na wiadomości i telefony w dni robocze, w godzinach pracy podanych w zakładce KONTAKT.

Polecamy również nasz dobrozielowy BLOG, gdzie można znaleźć wyczerpujące i rzetelne odpowiedzi na wiele yerbowych pytań i wątpliwości.


PRZEBIEG ZAKUPU


Czy wszystkie produkty widoczne na sklepie są dostępne?

Tak. Produkty wyprzedane znikają ze strony internetowej.

Czy muszę się rejestrować, aby zrobić zakupy?

Rejestracja nie jest wymagana. Przechodząc do etapu zamówienia wystarczy wybrać przycisk KUPUJ BEZ REJESTRACJI. Jednak polecamy Klientom rejestrację konta na stronie sklepu Dobre Ziele z uwagi na atrakcyjny Program Lojalnościowy.
Dodatkowo, zaraz po rejestracji konta wysyłamy na podany adres e-mail jednorazowy rabat -5% na pierwsze zakupy.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Dostępne są następujące formy płatności:

Czy mogę zapłacić w Euro?

Tak. W trakcie składania zamówienia należy wpisać w polu UWAGI prośbę o przesłanie danych do przelewu w walucie Euro.


KONTO STAŁEGO KLIENTA


Zrobiłem wczoraj zakupy za ponad 300 zł i nadal nie mam na swoim koncie Rabatu Stałego Klienta, czy to błąd systemu?

Nie, po przekroczeniu danego progu zakupowego system nakłada odpowiedni rabat około 3 dni po realizacji ostatniego zamówienia. Aby paczka spokojnie w tym czasie zdążyła dojść do Klienta. Informacja o przyznaniu nowego progu rabatowego każdorazowo zostaje wysłana mailem do Klienta. 


DOWODY ZAKUPU - PARAGON, FAKTURA


Czy wybijacie paragony? Gdzie go znajdę?

Tak, jesteśmy legalnie działającą firmą i zawsze wybijamy paragon lub wystawiamy fakturę (na życzenie). Każdorazowo, dowód zakupu dołączamy do zamówienia; znajduje się w środku paczki, w ulotce informacyjnej.

Czy wystawiacie faktury na firmę?

Tak. Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć checkbox FAKTURA znajdujący się pod sekcją z danymi teleadresowymi do dostawy. Zaznaczenie checkboxa FAKTURA skutkuje rozwinięciem sekcji DANE DO FAKTURY, które należy poprawnie wypełnić.



DOSTAWA TOWARU


Ile kosztuje dostawa i jak długo będę czekał na paczkę?

Szczegółowy cennik oraz czasy dostawy w zależności od wybranej formy wysyłki przedstawione są na stronie WYSYŁKA.

Jaka firma kurierska dostarcza paczki i w których godzinach mogę się spodziewać kuriera?

Wysyłamy paczki przez firmę DPD. Kurierzy DPD pracują w dni robocze w godzinach 8.00-18.00. W dniu dostarczenia paczki firma kurierska wysyła maila oraz wiadomość SMS z powiadomieniem o doręczeniu. W wiadomości znajduje się numer telefonu do kuriera, który będzie doręczał paczkę - można z nim wtedy ustalić preferowanie godziny dostarczenia.

Co się dzieje z moją paczką? Mimo otrzymanej zapowiedzi od kuriera DPD, nie otrzymałem danego dnia przesyłki, dlaczego?

Zdarza się, że kurier z niewiadomego dla nas powodu nie mógł trafić pod wskazany adres. Zanim zaczniemy poszukiwania zagubionej paczki, warto upewnić się, czy podane w zamówieniu dane adresowe nie zawierają jakiejś literówki lub błędnej cyfry.
Następnie, polecamy samodzielnie sprawdzić sytuację na stronie przewoźnika: mojapaczka.dpd.com.pl/login
To najszybszy sposób na zdobycie informacji. Wystarczy podać numer paczki podany w automatycznej wiadomości mailowej od DPD oraz wygenerować kod SMS, który przyjdzie na podany w zamówieniu numer telefonu.
Można również skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta DPD.

Jak po złożeniu zamówienia zmienić adres dostawy, numer telefonu, formę dostawy lub formę płatności?

Należy się z nami skontaktować (zobacz dane kontaktowe) i opisać problem, w miarę możliwości szybko po złożeniu zamówienia, abyśmy nie zdążyli go zrealizować.

Czy wysyłacie paczki za granicę i ile kosztuje dostawa do mojego kraju?

Wysyłamy paczki do krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem kuriera DPD. Tutaj znajdziesz aktualny cennik dostaw zagranicznych (kliknij) z uwzględnieniem kraju i wagi paczki.
Obecny system operacyjny sklepu nie pozwala na złożenie zamówienia z zagranicznymi kodami pocztowymi, dlatego prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: yerba@dobreziele.pl, w celu realizacji zamówienia.
Zagraniczne zamówienia hurtowe wyceniane są indywidualnie.



ZWROTY I REKLAMACJE


W jakim czasie mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Możesz zwrócić nieużywany towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania. Informacje o tym, jak dokonać zwrotu, znajdziesz tutaj.

W jaki sposób zgłosić reklamację wadliwego produktu?

Informacje o tym, jak dokonać reklamacji, znajdziesz tutaj.
Aby usprawnić proces reklamacji, prosimy od razu o przesyłanie dokumentacji zdjęciowej uszkodzonego produktu. Pozwoli nam to szybko ustosunkować się do tematu.



NEWSLETTER


Jak mogę zapisać się na newsletter Dobrego Ziela?

Tutaj znajduje się bezpośredni link do zapisu na nasz newsletter

Zapisałem się na newsletter, ale nie dostałem od tygodnia żadnego maila. Dlaczego?

Są trzy możliwe scenariusze:
  1. Nie potwierdziłeś subskrypcji. Po zapisie na newsletter automat wysyła maila z prośbą o potwierdzenie chęci otrzymywania newslettera. Jest to wymagana prawnie dwustopniowa zgoda na otrzymywanie od nas treści reklamowych. Odszukaj naszego maila w swojej poczcie (szukaj hasła: Dobre Ziele) lub przejrzyj folder SPAM.
  2. Nasza wiadomość trafiła do SPAMu. Odszukaj ją i dodaj odbiorcę, czyli Dobre Ziele, do "zaufanych odbiorców" i/lub przenieś wiadomość do folderu ogólnego. Nasz następny newsletter nie powinien więcej trafić do SPAMu. 
  3. W ciągu tygodnia mogliśmy po prostu nic nie wysłać. Wysyłamy średnio 2-3 maile w miesiącu.